Tuesday, October 16, 2012

Waktu Ketenangan Aku

Selamat petang, Bosan kan petang ni. Aku hari ni dikerah membuat kerja dengan cepat. Biasala bila kita ni sebagai manusia suka buat kerja last-last minute, ini lah jadinye. Bukan aku je, semua pon sama kan. Jangan tipu aku laaa. hehehe. Last-last bila banyak kerja, kepala pusing, tengok kiri kanan macam rasa nak marah je. Tapi sabar...

Tengok komputer pulak lagila.. Tekan sini block, tekan sana block. Nasib blog aku dia tak block. Kalau takkk, aku p shah alam beli cool bloq.* sumpah tak lawak =_=' . So, bila kita buka gmail, mesti dia punya cover google search tu ikot gambar yang kita choose kan. Hurm, so setiap kali aku search, keluar gambar tu, so ia sangat menambahkan lagi sakit kepala aku. Aku tak sempat nak print screen nak tunjuk gambaa apa yang buat aku sakit tuu. Hahaha. So, aku pon buat keputusan, tukar la gambar cover,kasi yang tenang sikit. Kann.. So ni la gambar cover aku sekarang .. 
Tenang kan? hurmmm =)

4 comments:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..