Monday, October 15, 2012

Unblock Website

Ceritera nya, aku ni malas nak bawak laptop. berat la katakan. Tapi bila takda kerja, alamakaiiahhhhh...Bosan nyeee la kan. Hahaha. So, aku pon apa lagi, try la nak download Photoshop kat pc ni. Tapi not allowed. Ceh. Sakit hati ai. Kalau tak, boleh la aku melukis kan. Kalau aku melukis, mahunya amik masa, and sekejap je rasa nak balik rumah =p . Motif kerja disini hanya nak letak bontot je ke? hahaha. So, aku takda menda nak buat sekarang, nak tunggu kaunter, bosan gak. Mengadap menda yang tak pasti. Haaha. So, dok la depan PC mengadap blog. Mengadap fon yang tak da bunyi . haha. Jam menunjukkan lagi 15 minit nak masuk waktu lunch. So, perut dah keletup-keletup. Hmph! Kepala dok pikir kampung, sebab rinduuu amat kat mak apak. Hahaha. Anak monjo. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..