Wednesday, October 31, 2012

Rindu Zaman Kurus!

Haaa!!! Selamat malam.. Lama dah tak buat coretan malam.  So, dalam syok rehat-rehat kan badan sambil layan hujan dan juga lagu, tiba-tiba tangan gatai klik gambar-gambar zaman dahulu. Alkisahhh.. 

Aku 4 tahun lepas, iaitu bermulanya Degree, aku tekad nak kurus plus mak pak aku dah resah gelisah bila badan aku naik bagai tak diduga. Hahahaha. 
Nampak??? Nampak??? Tak tertanggung-tanggung kan? Hahahaha. So, after dah menyesal, kena lah berdiet sakan supaya aku mampu kecikkan sikit badan aku menjadi lebih ringan. Nak taknak, 3 bulan jugak aku tak pandang nasik! Hebat tak aku??Hahaha.
Then, this year.. aku mengembang kembali seperti biasa. Atas alasan.. " AKU BAHAGIA" . hahahahaah!! itu je alasan mampu aku bagi. Bagus tak? Alaaaaaaaa, aku yakin korang pon guna ayat tu untuk cover kegemukan korang kan? Hahaha. Tapi yang best nya, tahun ni aku punya berat turun naik. Turun mendadak, kemudian naik mendadak. Sungguh kurang sihat aktiviti badan aku kan. 
Nampak???Nampak??? ahahhaha. Teruk nau laaaaa. So, tekad laaa tahun depan kena turun mendadak-dadaknyaaaa. Kalau tak, takdak sapa nak kat aku kan susah.. =p .. Berusaha ELMIEAH!!!!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..