Friday, October 19, 2012

Kulit Sihat Idaman Semua (^_^)

Sticky Post

Kulit sihat tanpa kekeringan, tanpa bintik-bintik hitam, tanpa jerawat, tanpa kekusaman tanpa kesan nakal. Haaaa.. Semua orang nak kan? Tapi, apa yang boleh membuatkan kulit seperti ini....
Menjadi seperti ini...

Haaaaaaaaaaa..nak??Hahahaha.. Ajaib kan.!


Okey, aku nak cerita sikit je laa.. Sudah termaklum, aku bukan lah di kalangan orang-orang yang berduit kan, so aku akan menjimatkan penggunaan duit aku selagi boleh. Tetapi, aku mempunyai wajah kusam, seriuously kusam, jerawat, warna tak sekata, kulit kasar dan berbintik-bintik. Tak kiralah di muka, lengan, badan , kaki dan semua la! ahahha. Over kan. 

So, aku decide nak cari produk yang mampu membuat diriku kembali confident! Aku kerap kali bekerja berdepan dengan customer, so aku sangat perlukan kulit yang segar dan ceria sepanjang masa pekerjaan aku. Jika keluar dengan Encik Sepet, aku pon nak nampak cute depan dia sebab dia kan Encik Sepeeeeett (^_^). So, bila kulit tak bermaya kusam bagai, aku perlukan sesuatu untuk menutup kusam itu seperti bedak compaq!.. Sian wajah kita kalau 24jam tepek bedak kan, dia pon nak bernafas jugaaa.. =)

So, aku cari punya cari, aku jumpa la satu produk ni, pada aku sangat berbaloi dan sangat bagus. Sebab aku dah gunanya lebih kurang 6 bulan, 
Ni hasil selepas penggunaan 1 bulan.. Nampak perubahan? But aku masih pakai mekap yang banyak supaya menaikkan seri pengantin..=)

But now, aku tak perlu dah mekap tebal bagai, siap memang tak mekap pon, just calit celak kasi auummm sikit mata kan. Hehehe. Kalau jumap Encik Sepet, langsung tak calit apaa, sebab apa? Sebab dah confident gila!!! Kulit jadi gebu, lembap, tiada cela, tiada jerawat, tiada bintik hitam, tiada lagi kekusaman, dan yang penting segar sentiasa (^_^)Y.
So, apa product aku  gunaaa??? haaa..meh tengok kat bawah ni..
Harga Paling Murah!
1000mg = RM 60 (30tab)
500mg = RM 45 (30tab)

Kalau nak kulit cantik seluruh badan, sila PM aku ye, nak tahu apa lagi kegunaan Vitamin C ni pon, boleh PM okey.. (^_^). Atau nak lagi rajin, bolehla message aku kat FB page Kedai Aneka Mija. Sambil-sambil tu bolehla cuci mata tengok barangan lain .. =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..